czwartek, 29 sierpnia 2013

Laboratorium Pilomax

Nie tak dawno farbowałam sobie włosy , na bardzo mocny brąz . Więc zaczęłam również stosować odżywki do włosów ciemnych farbowanych . A jedną z nich jest :
Jest to odżywka od ' Laboratorium Pilomax  ' - maska do włosów farbowanych na ciemne kolory regeneracja krok 2. .
Sposób użycia : po umyciu włosów maskę Regeneracja krok 2. wmasuj we włosy i skórę głowy (ok. 1 łyżki na średniej długości włosy). Pozostaw ją na około 10 minut , a następnie spłucz.
Skład : AQUA, CETEARYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE , COFFEA ARABICA SEED EXTRACT , PANTHENOL, PHENOXYETHANOL  HYDROLYZED KERATIN , GLYCERIN , EQUISETUM ARVENSE LEAF EXTRACT, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE , BENZYL ALCOHOL , ETHYLXEHYLGLYCERIN.
Cena : 13 zł / 70 ml.
Konsystencja :  Konsystencja nie jest zbyt lejąca się , kolor jej jest brązowy , jak kawa rozpuszczalna. Zapach nie zbyt przyjemny .
Moje zdanie : Odżywka zamknięta jest w 70 ml tubce , po jej używaniu włosy mi już tak nie wypadają jak wcześniej . Odżywka nie niszczy objętość moich włosów tak jak ich wygląd . Bardzo mi się podoba i myślę że jak mi się skończy to będę ją jeszcze kupować ;)


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz