niedziela, 1 września 2013

Dezodorant pitaya z Balea


Hej :)
Dziś chciała bym wam przedstawić ' Dezodorant Pitaya z Balea '

Dezodorant zamknięty jest 200 ml butelce . Był on zakupiony w niemieckim sklepie ale z tego co widziałam to na allegro kosztuje on około 7 zł .;) Jego zapach jest wręcz niesamowity <3  Pachnie egzotycznymi owocami Pitaya . Utrzymuje się on an ubraniach lub skórze długo , długo po jego użyciu , zakochałam sie w tym zapachu , jest po prostu boski ! <3 nie zawiera alkoholu , nie wysusza skóry , nie podrażnia jej.

SKŁAD: BUTANE · PROPANE · CYCLOPENTASILOXANE · ALUMINUM CHLOROHYDRATE · PARFUM · OCTYLDODECANOL · C12-15 ALKYL BENZOATE · DISTEARDIMONIUM HECTORITE · HEXYL CINNAMAL · LINALOOL · LIMONENE · PROPYLENE CARBONATE · CITRONELLOL.

Polecam ten dezodorant do kupienia , bo się opłaca ;)

11 komentarzy:

  1. cześć :* Nominowałam Twój blog do L.B.A więcej informacji u mnie : http://neverforgetwhoyouarexd.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję. ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Obserwuję i pozdrawiam :) pastelroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swego czasu lubiłam dezodoranty z Balei jednak są one moim zdaniem zbyt duszące. Mimo to, nie da się ukryć, że zapachy mają obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak myślałam, że zapach jest ładny:) ja z Balei jeszcze nic nie miałam, ale już idzie do mnie przesyłka z tymi kosmetykami:)
    ps. jeśli masz ochotę, to zapraszam na rozdanie;)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie zapachy :) często właśnie kupuję różne kosmetyki które pachną orientalnie, egzotycznie. z Balei nigdy nic nie miałam, ale mam nadzieję,że niedługo coś wpadnie w moje ręce :)
    życzę powodzenia w blogowaniu i zostaję 13 obserwatorem :P

    OdpowiedzUsuń